VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ  č. 1/2023

Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová

Telefon : 775 446 352, 739 771 750

E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky

  1. Vymezení předmětu zakázky

 

Předmětem veřejné zakázky je mytí oken a rámů ve dvou budovách Mateřské školy Čínská, se sídlem Čínská 33, Praha 6.

 Nutná osobní návštěva na zaměření!!!

 Cenová nabídka bude obsahovat:

-identifikační údaje firmy

-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken a rámů ve dvou budovách mateřské školy

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:

Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy

                                      

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky

  • Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
  • Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
  • Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
  • V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
  • Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
  • Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2023“ do 24. 4. 2023 do 12,00 hodin.
  • Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
  • Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: srpen 2023

 

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken

Závěrečná ustanovení

  • Zadavatel neposkytuje zálohy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
  • Zadavatel předložené nabídky nevrací.
  • Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
  • Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
  • Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 V Praze dne 21. 3. 2023                                                                              Veronika Ryvolová

                                                                                                                             ředitelka školy