VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2022
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vymezení předmětu zakázky
1. Vymezení předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je mytí oken v obou budovách Mateřské školy Čínská, Čínská 33, Praha 6.

Nutná osobní návštěva na zaměření!!!

Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken v obou budovách mateřské školy

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku a dále doklady prokazující certifikaci testovacích sad a akreditaci laboratoře, kde budou zpracovávány výsledky
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH včetně mytí oken a dopravy
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2022 do 23. 6. 2021 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

Termín realizace: od srpna 2022

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken


Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

V Praze dne 15. 6. 2022 Veronika Ryvolová
ředitelka školy