Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba: Veronika Ryvolová

Telefon: 775 446 352, 739 771 750

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je výměna písku ve dvou kruhových pískovištích (průměr 4 metry a průměr 6 metrů) v zahradě mateřské školy Čínská, včetně vykopání a odvozu stávajícího písku, desinfekce pískoviště a doplnění nového písku ve výšce 50 cm. 

Nutná osobní návštěva pro zaměření z důvodu atypického tvaru pískovišť, pro stanovení termínu kontaktujte paní zástupkyni na telefonu 775 446 352.

Cenová nabídka bude obsahovat:

-  identifikační údaje firmy

- cenu bez DPH a s DPH za celou akci

 

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:

Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy

                             

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky:

  • Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
  • Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
  • Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
  • V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
  • Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
  • Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2025“ do 16. 5. 2025 do 12,00 hodin.
  • Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
  • Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: v termínu do konce května 2025

 

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci

 

Kontaktní osoba za MŠ: paní Věra Sommrová, zástupkyně ředitelky školy         

 

Závěrečná ustanovení

  • Zadavatel neposkytuje zálohy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
  • Zadavatel předložené nabídky nevrací.
  • Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
  • Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
  • Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

 

 

V Praze dne 4. 4. 2025                                                                      Veronika Ryvolová

                                                                                                               ředitelka školy

                                                                                                                                                        

 

 

Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba: Věra Sommrová

Telefon: 775 446 352, 739 771 750

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je výroba a instalace zastínění 2 ks pískovišť včetně krycích plachet na obě pískoviště v zahradě mateřské školy Čínská, výkopových prací, úpravu povrchu do původního stavu, odvoz vykopané zeminy, dosetí a dopravy.

Nutná osobní návštěva pro zaměření z důvodu atypického tvaru pískovišť, pro stanovení termínu kontaktujte paní zástupkyni 775 446 352.

Cenová nabídka bude obsahovat:

-  identifikační údaje firmy

- cenu bez DPH a s DPH za jednotlivé komponenty a práci

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:

Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy

                             

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky:

  • Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
  • Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
  • Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
  • V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
  • Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
  • Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 2/2024“ do 10. 5. 2024 do 12,00 hodin.
  • Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
  • Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: v posledním týdnu v měsíci srpnu 2024

 

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci

 

Kontaktní osoba za MŠ: paní Věra Sommrová, zástupkyně ředitelky školy, tel. 775 446 352         

 

Závěrečná ustanovení

  • Zadavatel neposkytuje zálohy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
  • Zadavatel předložené nabídky nevrací.
  • Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
  • Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
  • Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

 

 

V Praze dne 11. 4. 2024                                                                    Veronika Ryvolová

                                                                                                               ředitelka školy

                                                                                                                                                                  

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2024

Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba: Veronika Ryvolová

Telefon: 775 446 352, 739 771 750

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je provedení roční odborné technické kontroly a revize zařízení dětského hřiště a tělocvičného náčiní a sportovního vybavení – tělocvična a třídy v objektu mateřské školy.
Požadované služby spočívají zejména v provedení roční revize herních prvků na školní zahradě, provedení roční revize sportovního vybavení mateřské školy a dále v poradenské činnosti (tzn. konzultace v rámci oprav herních prvků, pomoc při výběrových řízeních), osobní asistenci u přebírání nových herních prvků zadavatelem, vyhotovení potvrzení k vyřazení herních prvků a tělocvičného náčiní. Nutná osobní návštěva pro seznámení se s prostředím.

Cenová nabídka bude obsahovat:

-  identifikační údaje firmy

- cenu bez DPH a s DPH za provedení ročních revizí a kontrol u všech herních prvků v zahradě mateřské školy

- cenu bez DPH a s DPH za provedení ročních revizí a kontrol tělocvičného náčiní a sportovního vybavení v budovách mateřské školy                                                  

-  cenu bez DPH a s DPH za 1 hodinu poradenské činnosti

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:

Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy

                                      

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky:

  • Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
  • Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
  • Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
  • V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
  • Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
  • Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2024“ do 22. 1. 2024 do 12,00 hodin.
  • Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
  • Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: od března 2024

 

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci úkonu

 

Závěrečná ustanovení

  • Zadavatel neposkytuje zálohy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
  • Zadavatel předložené nabídky nevrací.
  • Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
  • Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
  • Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

 

 

V Praze dne 9. 1. 2024                                                                      Veronika Ryvolová

                                                                                                               ředitelka školy

                                                                                                                                                        

 

 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ  č. 1/2023

Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová

Telefon : 775 446 352, 739 771 750

E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky

  1. Vymezení předmětu zakázky

 

Předmětem veřejné zakázky je mytí oken a rámů ve dvou budovách Mateřské školy Čínská, se sídlem Čínská 33, Praha 6.

 Nutná osobní návštěva na zaměření!!!

 Cenová nabídka bude obsahovat:

-identifikační údaje firmy

-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken a rámů ve dvou budovách mateřské školy

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:

Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy

                                      

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky

  • Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
  • Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
  • Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
  • V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
  • Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
  • Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2023“ do 24. 4. 2023 do 12,00 hodin.
  • Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
  • Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: srpen 2023

 

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken

Závěrečná ustanovení

  • Zadavatel neposkytuje zálohy.
  • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
  • Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
  • Zadavatel předložené nabídky nevrací.
  • Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
  • Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
  • Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 V Praze dne 21. 3. 2023                                                                              Veronika Ryvolová

                                                                                                                             ředitelka školy

                                                                                                                                                        

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 2/2022
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vymezení předmětu zakázky
1. Vymezení předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je

1/dodávka 162 ks dětských matrací se zkosenými rohy a nepropustným povlakem na plastovou stohovatelnou postýlku vel.144cm

2/dodávka 162 ks 4-dílných sad nástavců na nohy k dětským postýlkám

Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní dodávku včetně dopravy

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH, včetně DPH a dopravy

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH, včetně DPH a dopravy
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 2/2022 do 25. 11. 2022 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

Termín realizace: listopad-prosinec 2022

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po dodávce zboží


Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

V Praze dne 1. 11. 2022 Veronika Ryvolová
ředitelka školy

 

 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2022
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Vymezení předmětu zakázky
1. Vymezení předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je mytí oken v obou budovách Mateřské školy Čínská, Čínská 33, Praha 6.

Nutná osobní návštěva na zaměření!!!

Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken v obou budovách mateřské školy

Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku 
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH včetně mytí oken a dopravy
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2022 do 23. 6. 2022 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

Termín realizace: od srpna 2022

Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken


Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.

 

 

V Praze dne 15. 6. 2022 Veronika Ryvolová
ředitelka školy

 

 

 

Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace

IČO zadavatele: 709 206 13

Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6

Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová

Kontaktní osoba: Veronika Ryvolová

Telefon: 775 446 352, 739 771 750

E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vymezení předmětu zakázky

Předmětem veřejné zakázky je spolupráce s nutričním pracovníkem - nelékařský zdravotnický pracovník dle zákona číslo 96/2004 Sb., který má praxi minimálně 1 rok ve školních zařízeních a splňuje potřebnou kvalifikaci

Cenová nabídka bude obsahovat:

celkovou cenu včetně DPH a ostatních nákladů za 1 měsíc, při sestavovaní nutričně vyváženého jídelníčku včetně speciálních diet na celý kalendářní měsíc, 2x měsíčně konzultace s personálem kuchyně

Bližší informace podá Martina Sloupová, hospodářka školy – tel: 770 127 427

 

Kritéria a způsob hodnocení nabídek

Hodnotící kritérium – nejnižší kompletní nabídková měsíční cena včetně DPH

 

Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky

-          Uchazeč musí prokázat oprávnění k výkonu profese nutričního terapeuta

-          Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“ – změna je možná pouze při změně DPH

-          Nabídková cena bude uvedena v Kč, a to v členění – jednotková nabídková cena celkem bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH

-          V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady spojené s dodávkou.

-          Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.

-          Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 4/2021 do 16. 12. 2021 12 hodin

-          Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.

-          Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.

 

Termín realizace: leden - červen 2022

 

Platební podmínky: splatnost faktury bude minimálně do 14 dnů od vystavení faktury

 

Závěrečná ustanovení

-          Zadavatel neposkytuje zálohy.

-          Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.

-          Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.

-          Zadavatel předložené nabídky nevrací.

-          Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.

-          Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.

-          Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka nepodléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění.

V Praze dne 7. 12. 2021                                                                                   Veronika Ryvolová, ředitelka školy