VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2023
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
- Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je mytí oken a rámů ve dvou budovách Mateřské školy Čínská, se sídlem Čínská 33, Praha 6.
Nutná osobní návštěva na zaměření!!!
Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken a rámů ve dvou budovách mateřské školy
Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH a dopravy
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH a s DPH včetně dopravy.
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2023“ do 24. 4. 2023 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: srpen 2023
Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.
V Praze dne 21. 3. 2023 Veronika Ryvolová
ředitelka školy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 2/2022
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
1. Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je
1/dodávka 162 ks dětských matrací se zkosenými rohy a nepropustným povlakem na plastovou stohovatelnou postýlku vel.144cm
2/dodávka 162 ks 4-dílných sad nástavců na nohy k dětským postýlkám
Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní dodávku včetně dopravy
Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH, včetně DPH a dopravy
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH, včetně DPH a dopravy
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 2/2022 do 25. 11. 2022 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: listopad-prosinec 2022
Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po dodávce zboží
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.
V Praze dne 1. 11. 2022 Veronika Ryvolová
ředitelka školy
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2022
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
1. Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je mytí oken v obou budovách Mateřské školy Čínská, Čínská 33, Praha 6.
Nutná osobní návštěva na zaměření!!!
Cenová nabídka bude obsahovat:
-identifikační údaje firmy
-cenu bez DPH a s DPH za kompletní mytí oken v obou budovách mateřské školy
Kritéria a způsob hodnocení nabídek:
Hodnotící kritérium – nejnižší celková nabídková cena bez DPH a včetně DPH
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH včetně mytí oken a dopravy
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 1/2022 do 23. 6. 2022 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: od srpna 2022
Platební podmínky: splatnost faktury do 14 dnů po realizaci mytí oken
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.
V Praze dne 15. 6. 2022 Veronika Ryvolová
ředitelka školy
Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba: Veronika Ryvolová
Telefon: 775 446 352, 739 771 750
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je spolupráce s nutričním pracovníkem - nelékařský zdravotnický pracovník dle zákona číslo 96/2004 Sb., který má praxi minimálně 1 rok ve školních zařízeních a splňuje potřebnou kvalifikaci
Cenová nabídka bude obsahovat:
celkovou cenu včetně DPH a ostatních nákladů za 1 měsíc, při sestavovaní nutričně vyváženého jídelníčku včetně speciálních diet na celý kalendářní měsíc, 2x měsíčně konzultace s personálem kuchyně
Bližší informace podá Martina Sloupová, hospodářka školy – tel: 770 127 427
Kritéria a způsob hodnocení nabídek
Hodnotící kritérium – nejnižší kompletní nabídková měsíční cena včetně DPH
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat oprávnění k výkonu profese nutričního terapeuta
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“ – změna je možná pouze při změně DPH
- Nabídková cena bude uvedena v Kč, a to v členění – jednotková nabídková cena celkem bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady spojené s dodávkou.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 4/2021 do 16. 12. 2021 12 hodin
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: leden - červen 2022
Platební podmínky: splatnost faktury bude minimálně do 14 dnů od vystavení faktury
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka nepodléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění.
V Praze dne 7. 12. 2021 Veronika Ryvolová, ředitelka školy
Název zadavatele: Mateřská škola Čínská, příspěvková organizace
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele: Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem: Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba: Veronika Ryvolová
Telefon: 775 446 352, 739 771 750
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je denní dodávka (v pracovních dnech) ČERSTVÉHO masa 1. jakosti dle telefonické objednávky pro mateřskou školu Čínská, příspěvková organizace, Čínská 1950/33, Praha 6 v ranních hodinách od 5:15 hodin, nejpozději do 5:45 hodin
Cenová nabídka bude obsahovat:
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg vepřové pleci
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg kuřecích prsních řízků
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg hovězího předního masa
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg hovězího zadního masa
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg slepice
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg vepřového ořezu
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg hovězího ořezu
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg celého kuřete
- cenu bez DPH a včetně DPH za 1 kg krůtího prsního řízku
Bližší informace podá Martina Sloupová, hospodářka školy – tel: 770 127 427
Kritéria a způsob hodnocení nabídek
Hodnotící kritérium – nejnižší kompletní nabídková cena včetně DPH a dopravy
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat oprávnění k podnikání– živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“ – změna je možná pouze při změně DPH
- Nabídková cena bude uvedena v Kč, a to v členění – jednotková nabídková cena celkem bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH a dopravy
- Nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listě nabídky
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady spojené s dodávkou.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 3/2021 do 28. 9. 2021 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: od měsíce října 2021
Platební podmínky: splatnost faktury bude minimálně do 14 dnů
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.
V Praze dne 17. 9. 2021 Veronika Ryvolová, ředitelka školy
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka certifikovaných sad k neinvazivnímu odběru biologického vzorku slin, cucání tampónu, pro preventivní testování COVID-19 pomocí RT-PCR dle předchozího požadavku zadavatele obsaženého v příslušné objednávce a zajištění zpracování a vyhodnocení testů pro děti s využitím metody „poolování“ včetně logistiky předání materiálu z/do laboratoře po odběru 1x týdně ve čtvrtek z/do mateřské školy, přičemž 1.dodávka proběhne v den před vlastním testováním. Podmínkou je zpracování dodaných vzorků akreditovanou laboratoří dle normy ČSN EN ISO 15189:2013, která je držitelem oprávnění k testování COVID-19 vydaným SZÚ a garantované minimální množství - 63 ks a maximální množství – 168 ks testovacích sad na 1 testování. Aktuální počet požadovaných testů bude 1x týdně emailem sdělen kontaktní osobou do laboratoře nejpozději v úterý daného týdne a požadované množství testů na dodání nejpozději ve středu.
Kritéria a způsob hodnocení nabídek
Hodnotící kritérium – nejnižší jednotková nabídková cena 1 (jedné) testovací sady v Kč bez DPH včetně logistiky dovozu, odvozu z/do laboratoře a mateřské školy a vyhodnocení testů.
Požadavky na způsob zpracování a předložení cenové nabídky
- Uchazeč musí prokázat kvalifikační předpoklady dokladem o oprávnění k podnikání – živnostenský list, koncesní listina, včetně výpisu z obchodního rejstříku a dále doklady prokazující certifikaci testovacích sad a akreditaci laboratoře, kde budou zpracovávány výsledky
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako „cenu nejvýše přípustnou“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč bez DPH včetně dopravy, logistiky a vyhodnocení testů.
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady spojené s dodávkou.
- Nabídková cena je osvobozena od DPH.
- Nabídková cena bude nejvýše přípustná po celou dobu plnění veřejné zakázky.
- Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo datovou schránkou: uikkqbs, popřípadě na adresu školy v zalepené obálce „NEOTEVÍRAT - Nabídka k VŘ 2/2021 do 23. 4. 2021 do 12,00 hodin.
- Dojde-li k rovnosti ceny, rozhodne o pořadí nabídek los. K losování budou uchazeči vždy přizváni. V případě losování, musí zadávající z tohoto losování vytvořit záznam. Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
- Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín realizace: duben-červen 2021
Platební podmínky: splatnost faktury bude minimálně do 14 dnů po obdržení výsledků testů spolu s předávacím protokolem
Závěrečná ustanovení
- Zadavatel neposkytuje zálohy.
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky nebo výzvu zrušit bez udání důvodu kdykoliv do vystavení objednávky.
- Zakázka může být ukončena v návaznosti na změnu státem distribuovaných testů k zajištění testování dětí v MŠ.
- Zadavatel předložené nabídky nevrací.
- Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
- Uchazeč prohlašuje, že nic z této zakázky, resp. svojí nabídky, nepovažuje za důvěrné ani za obchodní tajemství.
- Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva/objednávka podléhá povinnosti jejího uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Smluvní strany dále berou na vědomí, že tato smlouva/dodatek smlouvy/objednávka nabývá účinnosti nejdříve dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Dále platí, že nebude-li smlouva/objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od jejího uzavření, bude od počátku zrušena. Tato smlouva/objednávka bude uveřejněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uzavření. Smlouvu do registru smluv zveřejňuje ředitel/ka školy.
V Praze dne 16. 4. 2021 Veronika Ryvolová, ředitelka školy
Název zadavatele : Mateřská škola Čínská
IČO zadavatele: 709 206 13
Sídlo zadavatele : Čínská 33/1950, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat se zadavatelem : Veronika Ryvolová
Kontaktní osoba : Veronika Ryvolová
Telefon : 775 446 352, 739 771 750, 770 127 427
E-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
- 1. Vymezení předmětu zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 2 ks podstolových myček nádobí označení
CLASSEQ D500
Cenová nabídka bude obsahovat:
- celkovou cenu v členění bez DPH, s DPH , montáží a dopravou
- 2. Kritéria a způsob hodnocení nabídek
Hodnotící kritérium – nejnižší kompletní nabídková cena včetně DPH , dopravy a montáže
Cenové nabídky dle našeho požadavku zasílejte na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na adresu školy v zalepené obálce „ Výzva VŘ 1/2021 “ do 5. 3. 2021.
Na obálce nabídky musí být uvedena adresa uchazeče.
Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce.
Termín dodání: březen – květen 2021
Platební podmínky: požadujeme platbu na fakturu s minimálně týdenní splatností po dodávce zboží
- 1. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny
- Uchazeč předloží ocenění jednotlivých položek, a to v české měně (Kč).
- Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako celkovou cenu za celé plnění předmětu zakázky a tato cena bude stanovena jako „cena nejvýše přípustná“.
- Nabídková cena bude uvedena v Kč a to v členění – jednotková nabídková cena celkem bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH, montáže a dopravy.
- Nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listě nabídky.
- V nabídkové ceně musí být zahrnuty veškeré ostatní náklady spojené s dodávkou
- Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v případě zvýšení sazby DPH.
Bližší informace podá paní Martina Sloupová – hospodářka školy 770 127 427.
- 2. Závěrečná ustanovení
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, doplnění nebo upřesnění podmínek výzvy, právo odmítnout všechny nebo výzvu zrušit bez udání důvodu.
Zadavatel si vyhrazuje právo omezit rozsah poptávkového řízení.
Zadavatel předložené nabídky nevrací.
Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel uchazečům nehradí.
V Praze dne 16. 2. 2021 Veronika Ryvolová, ředitelka školy
Strana 1 z 2